• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ford Offered me a Free 2012 Mustang of my choice
#1
I chose an ultra rare Boss 302 Convertible with a shaker hood in a tweaked Factory Gold custom color. How do you like it?
[Image: xqcfba.jpg]
[Image: 5o6wwz.jpg]
Oh, did I mention it was free ONLY as a wallpaper? LOL! Build your own here: http://www.ford.com/cars/mustang/customizer/
I found it entertaining and spent at least an hour playing around and dreaming Sad
  Reply
#2
Cool! I couldn't save mine...had to use screen cap.

[Image: 2yy6z3c.jpg]

[Image: 1gq8uo.png]
1971 Mach 1 - 306cid/C4 Bright Yellow
"Just relax, I've got a friend named Felix who can fix anything!" ~James Bond
  Reply
#3
Nice 1 Rocket! I also like the Shelby GT500.
  Reply
#4
Not bad at all! I like the shaker
  Reply
#5
I gave it a shot and came up with this.
[Image: Mustang_1024x768-1.jpg]
Yeah it's a V6.

Jayson
[Image: 36319488731_8f2a376549_z.jpg]
73 Mach 1 Mustang
89 Dodge Shadow ES
94 Jeep Wrangler

  Reply
#6
FasTnNefariouS;41280 Wrote:I chose an ultra rare Boss 302 Convertible with a shaker hood in a tweaked Factory Gold custom color. How do you like it?
[Image: xqcfba.jpg]
[Image: 5o6wwz.jpg]
Oh, did I mention it was free ONLY as a wallpaper? LOL! Build your own here: http://www.ford.com/cars/mustang/customizer/
I found it entertaining and spent at least an hour playing around and dreaming Sad

The gold shade looks really fantastic! and really elegant! Good choice.

Always ask your grandpa if you wanna drive his stang collections Big Grin
[Image: 1zwkfmf.jpg]
See our Top Gear Videos if you want!
  Reply
#7
[Image: Mustang_1024x768.jpg]

1973 Mach 1 Q code 351 4V, 9A paint, standard interior, 3.50 rear, C6 trans.
  Reply
#8
Totalled;41364 Wrote:[Image: Mustang_1024x768.jpg]
Yes the green all the way.

  Reply
#9
julieloiuse;41360 Wrote:
FasTnNefariouS;41280 Wrote:[Image: xqcfba.jpg]

The gold shade looks really fantastic! and really elegant! Good choice.
I like fantastic and elegant Wink I'm currently rebuilding a 73 and this may just be the color scheme for her. Gonna take this picture to the paint shop and put a name to this color.

Looking good guys! That green reminds me of the new Camaro Sad

  Reply
#10
FasTnNefariouS;41382 Wrote:I like fantastic and elegant Wink I'm currently rebuilding a 73 and this may just be the color scheme for her. Gonna take this picture to the paint shop and put a name to this color.

haha wow (yeah better bring that pic to the paint shop).. that's cool! if its done with the paint job better post a pic of it and lets see how it looks...
Big Grin




Always ask your grandpa if you wanna drive his stang collections Big Grin
[Image: 1zwkfmf.jpg]
See our Top Gear Videos if you want!
  Reply
Share Thread:  


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Moving to Mustang, OK jeremycfr 6 138 05-20-2018, 05:02 PM
Last Post: jeremycfr
  Cool Bullitt Inspired Mustang Desk rackerm 2 168 03-27-2018, 03:09 PM
Last Post: Thin Lizzy
  Another Mustang in the herd. Carolina_Mountain_Mustangs 0 134 03-11-2018, 11:44 AM
Last Post: Carolina_Mountain_Mustangs
  Did you get married in a Mustang? Carolina_Mountain_Mustangs 4 195 03-02-2018, 08:29 AM
Last Post: luxstang
  Mustang Owner's Museum Carolina_Mountain_Mustangs 2 242 02-04-2018, 11:38 AM
Last Post: Carolina_Mountain_Mustangs
  Nice car at our local Ford dealer luxstang 9 397 02-03-2018, 12:11 PM
Last Post: luxstang
  Mustang goodnigh 3 184 01-28-2018, 01:54 PM
Last Post: JD79
  Jay Leno Chased By Original Bullitt Mustang While Driving New One mustang7173 0 195 01-16-2018, 01:31 PM
Last Post: mustang7173



Users browsing this thread: 1 Guest(s)